Σε περίπτωση ελαττώματος προϊόντος (σπασμένο φιαλίδιο) που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (2641049249) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@aromaselena.gr) εντός 24 ωρών.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:

α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 3 ημερολογιακές ημέρες

β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής)

Σε κάθε μία από τις 2 περιπτώσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική αποστολών και πληρωμών μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ ή να μας καλέσετε στο 2641049249.

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί τις παρακάτω ώρες:

Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο: 8:30–14:00
Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή: 8:30–14:00 & 17:30–21:00

Τα προϊόντα ελέγχονται, τοποθετούνται και σφραγίζονται σε ειδικές συσκευασίες ανάλογα με την ευαισθησία τους για να τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη εντός τριών εργάσιμων ημερών, σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε σπάνια περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο email  info@aromaselena.gr ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2641049249, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.