ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (σπασμένο φιαλίδιο) που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (26410 49249) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@aromaselena.gr) εντός 24 ωρών.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:

α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 7 ημερολογιακές ημέρες

β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής)

Σε κάθε μία από τις 2 περιπτώσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής τής παραγγελίας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική αποστολών και την πολιτική πληρωμών μπορείτε να βρείτε  στις αντίστοιχες σελίδες ή να μας καλέσετε στο 26410 49249.

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί τις παρακάτω ώρες:

Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο: 8:30–14:00
Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή: 8:30–14:00 & 17:30–21:00

Τα προϊόντα ελέγχονται, τοποθετούνται και σφραγίζονται σε ειδικές συσκευασίες ανάλογα με την ευαισθησία τους για να τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη εντός τριών εργάσιμων ημερών, σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε σπάνια περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο email  info@aromaselena.gr ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 26410 49249, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.